پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3689
-
الف
+

فیلم زندگی آندریا بوچلی ساخته خواهد شد

فیلمی به کارگردانی مایکل رادفورد و با بازی آنتونیو باندراس بر اساس زندگی آندریا بوچلی، خواننده مشهور ایتالیایی، ساخته خواهد شد.

فیلمی به کارگردانی مایکل رادفورد و با بازی آنتونیو باندراس بر اساس زندگی آندریا بوچلی، خواننده مشهور ایتالیایی، ساخته خواهد شد.

به گزارش آی‌فیلم و به نقل از اسکرین دیلی، آنتونیو باندراس، تونی سباستین و جوردی مولا تاکنون برای بازی در این فیلم سینمایی قرارداد بسته‌اند.

این فیلم با عنوان «موسیقی سکوت» ساخته می‌شود و مایکل رادفورد کارگردان آن خواهد بود. آنا پاویانو و مایکل رادفورد فیلمنامه این فیلم را با همکاری خود بوچلی نوشته‌اند. بنا بر این گزارش قرار است پیش‌تولید این فیلم، همین ماه در رم شروع شود.

بوچلی در کتابی با عنوان «موسیقی سکوت» از داستان زندگی خودش در قالب یک رمان زندگینامه‌ای سخن گفته و این رمان را به یاد اثری از استاد محبوبش، آموس باردی، این‌گونه نامگذاری کرده است.  در این فیلم زندگی بوچلی از زمانی که اعجوبه‌ای جوان بود تا رشد او و تبدیل شدنش به ستاره‌ای جهانی تصویر می‌شود.

آندریا بوچلی خواننده نابینای تنور اهل ایتالیا است. او از کودکی از تنبلی چشم رنج می‌برد. آندریا در ۶ سالگی به دلیل علاقه فراوان به موسیقی در آموزشگاهی به یادگیری پیانو پرداخت و هم‌زمان به اپرا روی آورد. او در کنار علاقه‌اش به موسیقی، ورزش را نیز دنبال می‌کرد و طی بازی فوتبال در ۱۲ سالگی با اصابت توپ به چشمش بینایی خود را به طور کامل از دست داد. با این حال او هم به تحصیلاتش در رشته موسیقی و نوازندگی ادامه داد و هم در رشته حقوق دکترای خود را دریافت کرد.

او که اولین جایزه خود را در سال ۱۹۶۸ در ۱۰ سالگی دریافت کرد، با اولین آلبوم حرفه‌ای خود برنده جایزه صفحه طلایی شد و در کنار دریافت جوایز متعدد اکنون از محبوب‌ترین خوانندگان جهان است.

ب س / س م

نظر شما
ارسال نظر